From selling to co-creating

new trends, practices and tools to upgrade your sales force

Prijs € 34,00

Uitverkocht

Regis Lemmens, Bill Donaldson, Javier Marcos

Paperback | Maart 2014 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Dit boek helpt organisaties bij de transformering van hun sales afdeling om deze up to date te maken met de technische mogelijkheden en consumententrends van vandaag de dag en tegelijkertijd concurrerend te blijven. Het is een visueel business boek in de trends van Business Model Generatie, vol diagrammen, cases, praktische tools en direct toepasbare modellen. Daarmee is dit een boek geworden dat uniek is in zijn segment en dat keer op keer geraadpleegd zal worden doorsales managers en studenten sales en marketing.Het boek is gebaseerd op een twee jaar durend onderzoek dat de auteurs hebben uitgevoerd in samenwerking met de TiasNimbas Business School, de Universiteit van Cranfield en de Sales Management organisatie in Nederland. Voor hun onderzoek interviewden ze honderden sales managers en salesdeskundigen over de trends van vandaag en morgen in de wereld van sales.De auteurs hebben ook als adviseur vele bedrijven geholpen bij de transformatie van verkoop naar co-creatie. In dit boek kunnen verkoopmanagers nu zelf het raamwerk en het gereedschap vinden om zelf aan de slag te gaan met de upgrading van hun verkoopapparaat.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Regis Lemmens, Bill Donaldson, Javier Marcos
Uitgever
BIS Publishers BV
ISBN
9789063693510
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Engelstalig
Aantal Pagina's
256

Beschrijving

Dit boek helpt organisaties bij de transformering van hun sales afdeling om deze up to date te maken met de technische mogelijkheden en consumententrends van vandaag de dag en tegelijkertijd concurrerend te blijven. Het is een visueel business boek in de trends van Business Model Generatie, vol diagrammen, cases, praktische tools en direct toepasbare modellen. Daarmee is dit een boek geworden dat uniek is in zijn segment en dat keer op keer geraadpleegd zal worden door
sales managers en studenten sales en marketing.

Het boek is gebaseerd op een twee jaar durend onderzoek dat de auteurs hebben uitgevoerd in samenwerking met de TiasNimbas Business School, de Universiteit van Cranfield en de Sales Management organisatie in Nederland. Voor hun onderzoek interviewden ze honderden sales managers en salesdeskundigen over de trends van vandaag en morgen in de wereld van sales.

De auteurs hebben ook als adviseur vele bedrijven geholpen bij de transformatie van verkoop naar co-creatie. In dit boek kunnen verkoopmanagers nu zelf het raamwerk en het gereedschap vinden om zelf aan de slag te gaan met de upgrading van hun verkoopapparaat.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Regis Lemmens, Bill Donaldson, Javier Marcos
Uitgever
BIS Publishers BV
ISBN
9789063693510
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Engelstalig
Aantal Pagina's
256