Bekijk recensies

Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
320

Beschrijving

Ki, het verhaal kracht van binnenuit In het spannende en aangrijpende boek ‘Ki, kracht van binnenuit’ maken we kennis met een gestresste zakenman (Peter) die ogenschijnlijk alles voor elkaar heeft, maar diep van binnen vastloopt. Om een burn-out te voorkomen is een drastische omslag noodzakelijk. In een boeddhistisch klooster, hoog in de Himalaya, maakt hij als eerste westerling kennis met de universele kracht Ki. Ki is een eeuwenoud geheim dat altijd binnen de kloostermuren is gebleven. Pas nadat Peter een beproeving heeft doorstaan, leert hij Ki kennen. Laat je meevoeren door dit verhaal en ontdek het geheim achter de kracht en rust van boeddhistische monniken die hoog in de Himalaya leven. Wat is Ki? Ki is de natuurlijke kracht die in ieder van ons huist en ons helpt bij een krachtig en energiek leven. Ki is geen hoogdravende filosofie, maar een eenvoudige en praktische manier om in je kracht te komen. Ontdek de vier Ki-principes, die werkzaam, voelbaar en overtuigend zijn. Je zult verbaasd zijn over de innerlijke kracht die in je huist. Check de Boektrailer Ki.

Hans Peter Roel (Soest, 1964) is een creatieve denker. Hij inspireert, heeft het talent om mensen in beweging te krijgen en weet spiritualiteit op een praktische en begrijpelijke manier neer te zetten. Hans Peter heeft de missie om mensen te inspireren om hun volle vermogen te gebruiken: “Door je innerlijke Ki-kracht creëer je een krachtig en energiek leven.”

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties