Prijs | € 24,95 |
Uitverkocht
Paperback | Oktober 2011 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Merk toch hoe sterk is in de afgelopen vijf jaar uitgegroeid tot een toonaangevend boek op het gebied van merken. Zo geeft het bijvoorbeeld een brede inzage in de belangrijkste stappen die genomen moeten worden om een merk tot een succes te maken.Investeren in je merk betekent waarde toevoegen aan je onderneming.Bedrijven die merkgericht denken, en aldus op duidelijke wijze communiceren met hun klanten, bouwen over het algemeen een langdurige relatie met hen op. Voorbeelden van succesvolle merkgerichte bedrijven zijn: Albert Heijn, Hema, Magnum en Interpolis.Het boek is up to date gebracht met de laatste merkentrends van 2011.
Specificaties
- Auteur
- Paul Moers, Paul H.J.M. Moers
- Uitgever
- Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
- ISBN
- 9789461560667
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Oktober 2011
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 320
Beschrijving
Merk toch hoe sterk is in de afgelopen vijf jaar uitgegroeid tot een toonaangevend boek op het gebied van merken. Zo geeft het bijvoorbeeld een brede inzage in de belangrijkste stappen die genomen moeten worden om een merk tot een succes te maken.
Investeren in je merk betekent waarde toevoegen aan je onderneming.
Bedrijven die merkgericht denken, en aldus op duidelijke wijze communiceren met hun klanten, bouwen over het algemeen een langdurige relatie met hen op.
Voorbeelden van succesvolle merkgerichte bedrijven zijn: Albert Heijn, Hema, Magnum en Interpolis.
Het boek is up to date gebracht met de laatste merkentrends van 2011.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Paul Moers, Paul H.J.M. Moers
- Uitgever
- Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
- ISBN
- 9789461560667
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Oktober 2011
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 320