Prijs | € 24,99 |
Uitverkocht
Hardback | Juli 2007 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- J. Michelli
- Uitgever
- Spectrum
- ISBN
- 9789027457639
- Bindwijze
- Hardback
- Publicatiedatum
- Juli 2007
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 226
Beschrijving
Van koffiezaak tot wereldsucces
Hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal? De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon uitgroeien tot een buitengewoon fenomeen. En het belangrijkste is een verregaand besef dan de mensen op de vloer het verschil maken: zij dragen het verhaal. Zo komt Starbucks tot de juiste melange voor een sterk bedrijf: persoonlijke aandacht voor elke klant, zakelijke groei, winst, gemotiveerde medewerkers en loyale klanten.
* Megasuccesverhaal van jong, sterkgroeiend bedrijf
* Vanaf november 2006 in de top 5 van de business bestseller list van Times
* Gebaseerd op gesprekken met medewerkers en rechtstreekse bedrijfsinformatie
* Starbucks is wereldwijd bekend: meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen
Joseph A. Michelli, Ph.D. is organisatieadviseur, psycholoog en schrijver. Hij geeft wereldwijd lezingen en trainingen. Om dit boek te schrijven heeft hij maandenlang onderzoek gedaan en gesprekken gevoerd met medewerkers van Starbucks.
Starbucks is een van de meest bewonderde bedrijven ter wereld
Fortune Magazine
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- J. Michelli
- Uitgever
- Spectrum
- ISBN
- 9789027457639
- Bindwijze
- Hardback
- Publicatiedatum
- Juli 2007
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 226